Unstoppable
Tusinder af liv er på spil, da hverdagens helte forsøger at stoppe et løbsk tog, der transporterer giftige kemikalier i denne stjernespækkede actionthriller med Denzel Washington og Chris Pine.
Hæng på, dit livs tur med Denzel Washington og Chris Pine i førersædet venter på dig i denne elektrificerende actionthriller. Tusinder af liv hænger i en tynd tråd da et løbsk tog, der transporterer dødbringende og giftige kemikalier, tordner mod Scranton i Pennsylvania. Kun to mænd kan standse den potentielle episke katastrofe fra at udfolde sig - en veteraningeniør (Washington) og en ung togkonduktør (Pine).