Venner for livet
Susan Sarandon og Goldie Hawn medvirker som tidligere groupier, der genforenes efter flere år, hvilket fører til et hylende morsomt kultursammenstød, der vender op og ned på begge deres verdener.
Da en forarmet tidligere groupie håber at få nogle penge fra sin gamle medsammensvorne, får omstændighederne dem til at forny deres venskab og komme videre med deres liv på en positiv måde.