Vi lever
En sand historie om et rugbyhold, der strander i Andesbjergene efter et flystyrt. De står over for utallige udfordringer, som truer deres overlevelse og afprøver grænserne for menneskets udholdenhed.
Se “Vi lever”, den spændende og autentiske historie om udfordringer og overlevelse! I dette spændingsmættede filmhit møder vi et hold barske rugbyspillere, der overlever et flystyrt langt oppe i de øde og snedækkede Andesbjerge. Strandede i bjergene må de overvinde helt urimelige odds for at holde sig i live. Se selv den uforglemmelige historie om en flok usædvanlige, unge mænd, som midt i katastrofen finder mod og styrke og tester grænserne for menneskets udholdenhed! Det er en forbløffende og dødsfornægtende triumf, som både vil underholde og inspirere dig!