It's a Wonderful Binge
Ligesom den oprindelige film foregår efterfølgeren i en nær fremtid, hvor alkohol og stoffer er forbudt undtagen på én eneste gloværdig dag kendt som The Binge. I år falder denne dag på mirakuløs vis sammen med juleaften. Dette nye juleeventyr byder på magiske historiebøger, iørefaldende sange, stop-motion-animation... og stoffer! Masser af dem! Binge-lig jul!