Waitress
En servitrice fra en lille by, som sidder fast i et elendigt ægteskab, finder kærligheden, da en spændende mand fra en anden by kommer ind i hendes liv.
Jenna er en ulykkeligt gift servitrice, som prøver at spare penge op og vinde en bagekonkurrence, så hun har nok til at forlade sin mand Earl. Hun ender med at blive gravid, hvilket ødelægger hendes planer. Hun bager fantastiske tærter i Joe’s Diner, hvor hun lytter til Joe’s vished og tolererer sin sure chef Cal. Hun er ven med Dawn og Becky, som også er servitricer, og hun bliver tiltrukket af den nye læge i byen. Men som graviditeten skrider frem, bliver livet med Earl mindre tåleligt, og vejen ud bliver sværere. Men affæren med lægen bliver mere kompliceret på grund af hans eget ægteskab.