Waking Life
En mand i en drømmetilstand møder mange figurer, som en efter en taler om deres syn på betydningen, opfattelsen og virkeligheden af den menneskelige tilværelse.
Fra instruktøren af Slacker og Dazed and Confused produceres en af de mest fantasifulde animerede spillefilm, der nogensinde er lavet. Denne sjove, geniale film udforsker det fascinerende spørgsmål: "Er vi søvngængere gennem vores vågne tilstand eller går vi vågne gennem vores drømme"? Tag med Wiley Wiggins, når han søger efter svar på livets vigtigste spørgsmål i en verden, der måske eller måske ikke er virkelighed.