Walking With Dinosaurs
For første gang i filmhistorien kan publikum rigtig se og mærke, hvordan det var, da dinosaurerne herskede. WALKING WITH DINOSAURS er den ultimative filmoplevelse. Nye opdagelser og et teknologisk gennembrud introducerer nye, unikke dinosaurer, der er mere virkelighedstro end nogensinde og placerer biografgængere i et nervepirrende, forhistorisk eventyr, hvor en underhund triumferer mod alle odds.