Wall Street: Money Never Sleeps
Efter en lang fængselsstraf befinder Gordon Gekko (Michael Douglas) sig nu i friheden og ser på den verden, han engang styrede. Han håber på at reparere sit forhold til datteren, Winnie, og laver en alliance med hendes forlovede, Jake. Men Winnie og Jake lærer på den hårde måde, at Gekko stadig er en mester i manipulation og ikke skyr nogen midler for at få sin plads på toppen af Wall Street tilbage.