Warlock - den lovløse by
I denne klassiske westernfilm rydder Henry Fonda og Anthony Quinn op i en lovløs by, blot for at opdage, at der stadig er et regnskab at gøre op.
Byen Warlock er plaget af en gruppe banditter, og derfor hyrer indbyggerne Clay Blaisdell – en berømt pistolmand – som byens marskal. Da Blaisdell dukker op, bliver han ledsaget af Tom Morgan – en klumpfodet gambler. Indbyggerne, der er bekymret for Blaisdells attitude, hyrer en af de reformerede banditter, Johnny Gannon, som den officielle sherif og dermed Blaisdells rival.