Way Way Back, The
I løbet af en sommerferie på et feriested ved stranden sammen med sin dysfunktionelle familie får en introvert teenager selvtillid gennem sin tilknytning til et vandland og den ubekymrede manager.
The Way Way Back er den sjove og gribende historie om 14-årige Duncans (Liam James) sommerferie med sin mor Pam (Toni Collette), hendes overbærende kæreste Trent (Steve Carell) og hans datter Steph (Zoe Levin). Duncan har svært ved at tilpasse sig og indleder et overraskende venskab med Gregarious Owen (Sam Rockwell), leder af Water Wizz Water Park. Gennem sit sjove og hemmelige venskab med Owen åbner Duncan langsomt op og begynder endelig at finde sin plads i tilværelsen - alt sammen i løbet af en sommer, han aldrig vil glemme.