White Fang 2: Myth Of The White Wolf
For at redde en af de sidste indfødte stammer i Alaska må den modige ulvehund White Fang gå sammen med sin herres ven og stoppe guldgraverne, der vil ødelægge den hellige jord.
Gør jer klar til et hæsblæsende hit, der leverer eventyr og heltegerninger i Alaskas frosne vildmark! Det er den fortsatte historie om White Fang – den modige og energiske ulvehund, som sammen med sin elskede herre konfronterer faren i form af en ubønhørlig bande af guldgravere, der vil stjæle jord. Duoen må anvende list og instinkter for at overleve, da de risikerer alt for at beskytte en fredelig indianerstamme, der trues af de farlige guldgravere. Filmen kombinerer utrolig action i vildmarken og mageløse landskaber, og historien om mod og beslutsomhed vil både underholde og inspirere.