Wild Hearts Can't Be Broken
En bortløben, forældreløs pige (Gabrielle Anwar) muger ud i stalde hos et omrejsende stuntshow. Hendes drøm er at lave udspring på hest, men hun møder modstand på vej mod sin drøm i denne autentiske historie om drømme, venskaber og skæbnen.
Unge Sonora (Gabrielle Anwar) spiller et bortløbent, forædreløst barn og arbejder med at muge ud i en stald hos Doc Carvers omrejsende stuntshow. Hendes store ønske er at blive "udspringspige", men Doc (Cliff Robertson) nægter hende det. Det lader hende ikke stoppe, og hendes vedholdenhed ender med at give pote. Da hun er på nippet til at blive berømt, er skæbnen lige ved at smadre hendes drøm. Med hjælp fra sin ven (Michael Schoeffling), skal Sonora bevise, at hvis man vil noget tilstrækkeligt, så er alt muligt!