Wilson
Woody Harrelson spiller Wilson, en neurotisk, midaldrende menneskehader, der genforenes med sin ekskone (Laura Dern) for at møde den teenagedatter (Isabella Amara), han ikke vidste, at han havde.
Woody Harrelson spiller Wilson, en neurotisk, midaldrende menneskehader, der genforenes med sin ekskone (Laura Dern) for at møde den teenagedatter (Isabella Amara), han ikke vidste, at han havde. Gennem en enestående, oprørende og lidt snoet vej, sætter han sig for at få et forhold til sin datter.