Woman on Top
En smuk kok forlader hendes utro mand og bliver en karismatisk, populær TV-kok. Hendes mand forsøger at vinde hende tilbage, men han må bekæmpe en magi, der har fået hende til at holde op med at elske ham.
Da Isabella (Penelope Cruz) beslutter sig for at bryde fri fra sit vakkelvorne ægteskab og flytte til San Francisco, opdager hun den perfekte opskrift på at komme op på toppen - hendes eget populære show som TV-kok. Men da hendes producer forelsker sig i hende, og hendes tidligere mand kommer til byen for at vinde hendes hengivenhed tilbage, hvem ved så, hvilken mand der ender på bunden?