World's Biggest Bullshark
Holdet afdækker, hvordan Big Bull, en af de største, indfangede tyrehajer voksede og blev en gigant og finder ud af, at der kunne være flere som hende.
I 2012 fangede marineøkolog dr. Neil Hammerschlag og hans hold af elevforskere den største tyrehaj, der nogensinde er fanget ud for det sydlige Floridas kyst. De navngav hende Big Bull. Nu vil dr. Neil sammen med James Glancy fra Royal Marines og udviklingsbiolog dr. Toby Daly-Engel følge Big Bulls spor og afdække mysterierne omkring Floridas megahajer.