X-Men: Days of Future Past
De elskede karakterer fra de originale X-Men film slutter sig til deres egne yngre udgaver fra fortiden, "X-Men First Class", for at ændre store historiske begivenheder og kæmpe i et episk opgør, der kan redde vores fremtid.