Yuzuru Hanyu ICE STORY 2023 “GIFT” at Tokyo Dome
Det første solo-kunstskøjteshow nogensinde i Tokyo Dome, "GIFT", er en historie, som selvportrætterer Yuzuru Hanyus liv og fremtid på isen.
Det første solo-kunstskøjteshow nogensinde i Tokyo Dome, "GIFT", er en historie, som selvportrætterer Yuzuru Hanyus liv og fremtid på isen. Dette værk er produceret af den professionelle kunstskøjteløber Yuzuru Hanyu og instrueret af MIKIKO, som er kendt for at bruge den nyeste teknologi i sin sceneproduktion.