Efter at ødelægge kommandør Planks lukaf sættes Zenon på rumvæsenvagt. Og værre, stationen styres nu af general Hammond, der giver Zenon ansvaret for sin datter (og Zenons gamle nemesis) Margie. I tjeneste opdager Zenon, at rumstationen skal nedlægges, så hun må til Jorden for at stoppe det. Hun finder rumvæsner, men ingen tror hende... Igen må Zenon redde venner, familie og rumstationen.