Vigilante
I denne actionthriller fører Kim Jiyong et dobbeltliv som elev på Politiskolen om dagen og Vigilante om natten, hvor han straffer kriminelle, der omgås loven. Omkring ham er der mennesker, der alle har forskellige, skjulte dagsordener.