2000: Årtiet vi alle husker
Med interviews af et stjernespækket ensemble af øjenvidner, politikere og kendisser, formidler vi ti tumultariske år, som transformerede verden.
Denne serie indeholder et ensemble af historiske figurer, øjenvidner, kendisser og politikere, heriblandt Dick Cheney, Michael Moore, Bill O'Reilly, Rudy Giuliani, Sharon Osbourne og Nancy Pelosi og formidler år 2000s ti tumultariske år igennem de bedste og mest afslørende videoarkiver, man kan få fat i.