548 Days: Abducted Online
Den unge Patricia Aguilar forsvinder og efterlader sin familie knust. Herefter følger flere uger med angst, indtil de genvinder håbet, da Patricia viser livstegn, men hun taler og opfører sig sært, som om hun er styret af en anden. De finder hurtigt ud af, at hun er rejst til Peru efter at være blevet forført af guruen i en sekt, og de starter en kamp for at få hende hjem, selvom Patricia gør modstand. Gennem hovedpersonernes perspektiv får vi historien om en familie, der overvinder en tragedie.