Rob Lowe mindes de mest ikoniske øjeblikke i 80'ernes popkultur med en række Top 10-lister.
Rob Lowe mindes 80'ernes popkultur i Top 10-lister over legetøj, reklamer, gadgets, fast food, tøj og store TV-øjeblikke. Fra lanceringen af MTV og Apple Macintosh til Teddy Ruxpin og Wendy's Super Bar. Disse 80'er-lister giver dig mulighed for at se, høre og smage på de mest ikoniske momenter i denne betydningsfulde æra.