A Shop for Killers
Efter Jians onkels pludselige død, hører hun om et mistænkeligt indkøbscenter, som han efterlod sig. Hvem var hendes onkel, og hvilket slags indkøbscenter drev han? Før Jian overhovedet forstår, hvad der foregår, bliver hun angrebet af uidentificerede mennesker, der er ude efter hendes onkels varer.
Jians eneste værge er hendes onkel. Efter hans pludselige død, hører hun om et mistænkeligt indkøbscenter, som han efterlod sig. Hvem var hendes onkel, og hvilket slags indkøbscenter drev han? Før Jian overhovedet forstår, hvad der foregår, bliver hun angrebet af uidentificerede mennesker, der er ude efter hendes onkels varer. Kan Jian overleve mod dem, nu hvor hun er helt alene?