A Thousand Blows
Hezekiah og Alec, to venner fra Jamaica, bliver draget ind i den kriminelle underverden i East End i London. Her møder de Mary Carr, dronningen af kvindebanden Forty Elephants, og kolliderer med det kriminelle overhoved Sugar Goodson, der er en berygtet nævekæmper.
Serien er inspireret af sande livshistorier om personer, der kæmpede for deres overlevelse i Londons brutale East End i 1880’erne. Hezekiah Moscow og Alec Monroe er bedste venner og nyankommne fra Jamaica. De bliver inddraget i Londons kriminelle underverden af nævekampe. Hezekiah tiltrækker opmærksomhed i ringen. Den berygtede dronning af Forty Elephants, Mary Carr, bemærker ham og sætter sig for at udnytte hans talent i sit kriminelle foretagende. I mellemtiden sætter den truende, selvudnævnte hersker af East Ends kampscene, Sugar Goodson, sig for at tilintetgøre Hezekiah. Da han har ambitioner om at kæmpe i West End og derved truer alt, som Sugar har opbygget. Denne konflikt resulterer i en kamp mellem den nye og gamle verden.