Miri er netop blevet løsladt efter at have siddet i fængsel i 18 år for en frygtelig forbrydelse. Hun er nu i slutningen af trediverne, har intet job, ingen venner og intet andet valg end at flytte ind hos sine forældre, så hun er desperat efter at komme videre, lægge fortiden bag sig og vende tilbage til sit gamle liv. Men kan det lade sig gøre i en lille by, hvor hendes forbrydelse er det mest dramatiske, der nogensinde er sket?