Besos al aire
Besos al aire, en miniserie af to episoder, er en følelsesladet, romantisk komedie med et strejf af drama, der fortæller otte sammenkædede historier, hvor karantæne danner rammen og kærligheden er i fokus. Tonen i Besos al Aire er optimistisk og positiv uden at give afkald på det drama, den spænding og de konflikter, der er typiske for de vanskelige tider, hvor historierne finder sted.