Året er 2062. Jorden ligger i ruiner efter et fejlslagent arbejdsautomatiseringsprojekt, hvor den kunstige intelligens Artemis indledte en krig mod menneskeheden. En pige, Empress, vågner i et forskningslaboratorium. Som en af de tre overlevende vogtere skal hun ødelægge orbital-elevatoren, før Artemis kan færdiggøre konstruktionen. Hvis det mislykkes, vil en hær af maskiner løbe Jorden over ende.