Bless This Mess
Det nygifte par, Rio og Mike, er flyttet ud på landet, til Nebraska fra storbyen New York og vænner sig til deres nye liv som landmænd. Rio og Mikes ægteskab og mentale sundhed sættes på en prøve, mens de prøver at få det bedste ud af deres liv på gården.
Det nygifte par, Rio og Mike, beslutter at flytte ud på landet, til Nebraska fra storbyen New York. Da de først har opgivet det hele (både deres arbejde og en overbærende svigermor) for at flytte fra en skyskraber til en gård, går det hurtigt op for dem, at det enkle liv på landet ikke er så enkelt, som de troede. Rio og Mike må lære at håndtere de uventede udfordringer i deres nye liv som landmænd.