Black Cake
To søskende, der ikke længere har kontakt, må se bort fra deres forskelligheder for at håndtere deres mors død og hendes skjulte fortid - en opdagelsesrejse, der fører dem fra Caribien til London til Californien og ender med hendes berømte sorte kage.