Candy: A Death in Texas
Candy Montgomery var i 1980 en hjemmegående husmor, som gjorde alt rigtigt – en god mand, to børn, et pænt hus, endda en omhyggelig planlægning og udførelse af overtrædelser – men efterhånden som konformiteten bygger sig op i hende, længes hun efter bare en smule frihed. Indtil nogen beder hende om at tie stille. Hvilket får dødelige følger.