Cesar Millan: Better Human Better Dog
Kæledyrsejere i hele USA har mere brug for hjælp end nogensinde. Heldigvis findes der håb. Cesar Millan er klar til at kaste sig ud i sit livs mest udfordrende sager.
Cesar er tilbage, og han rehabiliterer hunde og oplærer kæledyrsforældre. Tomme hundekenneler og rekordmange hunde hos familier betyder, at USA har mere brug for ham end nogensinde. Hans positivitet er et lysende håb i disse svære tider. Hans energiske indstilling og hjertevarme forvandlinger får os til at føle, at vi kan overvinde alle forhindringer ... i første omgang vores forbenede venner.