How I Caught My Killer
How I Caught My Killer er en true crime-serie, der fremhæver historierne fra det virkelige liv bag de unikke sager igennem dybdegående interviews, autentisk arkivmateriale og filmiske rekonstruktioner, alt sammen i dette nye spin inden for genren.