Efter hans tvillingesøsters forsvinden for 18 år siden er den telepatiske forbindelse mellem Eun Gye-hoon og hans søsters følelser blevet afbrudt. Han lægger sin smertefulde fortid bag sig og ender med at blive en berømt kok. En dag begynder Gye-hoon igen at mærke en andens følelser. Han tager til Jihwa-dong, hvor hans søster forsvandt, for at finde ud af, hvem følelserne tilhører. Der møder han Noh Da-hyun. Hvad er årsagen til, at deres følelser er forbundet? Hvilke hemmeligheder gemmer der sig i det mistænkelige nabolag Jihwa-dong? Et mysteriedrama, hvor 18 år gamle sår heles, og en fantasiromance, hvor en mand oplever og deler en fremmed kvindes følelser.