Connect
Dongsoo lever en ensom tilværelse, hvor han bruger sin tid på at lægge musik op på nettet. Hans almindelige liv bliver vendt på hovedet, da han bliver kidnappet af en organjæger, som tager et af hans øjne. Snart deler Dongsoo syn med den, der har fået hans øje. Gennem det forbundne syn opdager han, at øjets nye ejer er en berygtet seriemorder, og Dongsoo sætter jagten ind på morderen for at få sit øje tilbage.