De tre detektiver
Kim, Marie og Franzi er bedste venner og har det, som andre piger kun kan drømme om: deres helt egen detektivklub! Med mod, charme og selvtillid løser de selv de vanskeligste sager og bakker altid hinanden op. Forbrydere, kærester eller problemer med forældre, der er ingenting, de ikke kan løse over en kop varm chokolade.
Kim, Marie og Franzi er bedste venner og har det, som andre piger kun kan drømme om: deres helt egen detektivklub! Med mod, charme og selvtillid løser de selv de vanskeligste sager og bakker altid hinanden op. Forbrydere, kærester eller problemer med forældre, en sag om afpresning, tyveri eller cybermobning, der er ikke det mysterie, som den kløgtige, men ofte stædige, kim, den atletiske og selvsikre Franzi og den stilfulde, alsidige Marie ikke kan løse. Deres forskelligheder sætter til tider deres venskab på prøve, men til syvende og sidst løser de alle sager og bakker altid hinanden op.