Disney Insider
"Disney Insider" går bagom The Walt Disney Company, som det aldrig er set før. Se med hver uge når serien tager seeren med bagom filmene, forlystelsesparkerne, vigtige lokationer, musikken, legetøj m.m. I hvert afsnit er der tre unikke historier, som fanger de magiske øjeblikke og den dybfølte fortællekunst, som er essensen af Disney.