Predator Bloodlines
Kampen om overlevelse er universel, men kampen for eftermæle adskiller disse seks ekstraordinære karakterer fra deres familier. Vi har filmet disse dyrs dagligdag i tre år og kan nu vise seere personligheder, som trodser alle forventninger, og beslutsomhed uden lige, som vi følger karaktererne og deres ekstreme strabadser.