Dyrenes kampklub
Dyrenes kampklub viser kampe mellem artsfæller og nogle af de største og vildeste kæmpere i dyreriget, samt nogle af de mest overraskende af slagsen, hvilket afslører de forunderlige motiver og strategier, der ligger bag ethvert utroligt slagsmål.