Mickey Mouse’ vidunderlige verden
Der er dømt sjov og spænding i lange baner, når Mickey og vennerne kaster sig ud i deres største eventyr nogensinde. Dog må de styre uden om faldgruber og forhindringer i en vild og skør verden, hvor Disneys magi gør det umulige muligt.