Find Me in Paris
Find Me in Paris følger Lena Grisky, russisk prinsesse og elev ved den verdensberømte balletskole i Paris. Lena har altid imponeret sine lærere med sin stil, men i dette konkurrenceprægede program, må Lena knokle. Sådan er eliteballetens verden typisk, men Lena er ikke typisk. Hun er rejst fra 1905 og må passe ind, mens hun venter på hjælp.
Find Me in Paris følger Lena Grisky, en russisk prinsesse og elev ved den verdensberømte opera- og balletskole i Paris. Lena, der er et unikt talent, fortsætter med at imponere sine medstuderende og lærer med sin klassiske, raffinerede stil. Men i dette konkurrenceprægede program må Lena styrke sine pointer og mestre sine løft, hvis hun vil nå med i truppen en dag. Sådan er livet for den typiske elev i eliteballettens verden, men der er intet typisk ved Lena. Lena er oprindeligt fra 1905, og hendes rejse begynder, da hun løber igennem en portal, der sender hende til år 2018. Der finder hun ikke tid til at tilpasse sig, da hun må passe ind i en fart for at bevare sin hemmelighed og skjule sig fra de farlige Tidssamlere. Og der er en overvældende mængde information at forstå. Heldigvis møder hun Ines, der er stikmodsat den edwardianske Lena, og de to bofæller ender med at passe perfekt sammen. Som den eneste i nutiden, der kender Lenas hemmelighed, hjælper Ines Lena med at navigere gennem minefeltet i sociale medier, nutidens faux pas og moderne teenageromancer. Og der er masser af romancer. Efterladt i 1905 er hendes sande kærlighed og sjælefrænde, Henri. De to ville løbe bort sammen, da Lena trådte ind i tidsportalen. De længes efter hinanden, indtil Lena møder max, en smuk, ulmende og begavet danser. Først er han hemmeligt betaget af hendes naivitet. Men sig det ikke til Thea - hans kæreste. Thea, den potentielle førsteballerina og stjernen i klassen, trues af Lenas talent, og med sine "undersåtter" forsøger hun at sabotere Lena ved hver lejlighed. Der er Dash, en teknisk ekspert. Han bruger timevis på at øve sig, når ingen kigger. Dash arbejder virkelig hårdere end nogen anden i skolen. Og han er helt forgabt i Ines, til Ines' store irritation. Og så er der Jeff, klassens klovn. Han er ikke som de andre unge. Han er en hardcore hiphop-danser med flair for alt unikt. Han mangler den balletteknik, de andre har fra flere års træning. Men hans naturtalent har givet ham adgang til Grand Prixet efter et væddemål. Nu hvor han er indmeldt, må han mestre disciplinen, hvis han vil have succes i ballet. Lena har aldrig mødt sådan en adspredt gruppe enestående teenagere. Det er spændende og nervepirrende, som nu navigerer gennem kærlighed, hjertesorger og en eftertragtet plads på verdensscenen. Med sin nye frihed og moderne belejligheder, vil hun så overhovedet hjem? Vil Lena overleve længe nok i den moderne verden til at nå tilbage til Henri og familien?