Fotoark
Denne naturhistorie følger National Geographics fotograf Joel Sartore på hans verdensomspændende færd for at fotografere nogle af verdens sjældneste dyr. Disse fængende studieportrætter af over 5.000 arter lægges i Fotoark, Joels 25 år lange projekt for at dokumentere verdens dyr, før de uddør.