Gavin & Stacey
Mathew Horne og Joanna Page spiller hovedrollerne i den prisvindende komedie om et ungt par, der nægter at lade afstanden mellem dem stå i vejen for ægte kærlighed. Gavin er en almindelig dreng fra Essex, Stacey er en almindelig pige fra South Wales. De taler hver dag i telefon på arbejdet, og alligevel har de aldrig mødt hinanden... før nu.