Hannah Montana
Hannah Montana er en live action-komedieserie, der følger den typiske teenager Miley Stewart, der bor sammen med sin storebror og enkefar, som er sangskriver. Men uden hendes venner og klassekammeraters viden, lever Miley et dobbeltliv - hun er den verdensberømte popstjerne Hannah Montana. Ved at kombinere sin scenepersonlighed med kreative kostumer, opdager Miley, at hun kan få det bedste af begge verdener - berømmelsen og rigdommen fra at være en kendt sanger og morskaben ved high school med sine venner, Lilly og Oliver, til hvem hun har betroet sin hemmelige identitet.