Det var ikke mig
De morsomme forvirringer og forviklinger i fem teenageres liv - de ultra konkurrencemindede tvillinger og deres tre bedste venner. Hver episode begynder med, at tvillingerne Lindy og Logan Wason forsøger at forklare præcis, hvad der er sket.
En komedie der fortæller om de morsomme forvirringer og forviklinger i fem teenageres liv - de ultra konkurrencemindede tvillinger og deres tre bedste venner. Hver episode begynder med afslutningen på et dilemma, lige efter et eventyr er gået fuldstændigt skævt, og tvillingerne Lindy og Logan Wason og deres tre bedste venner, Garrett, Jasmine og Delia forsøger at forklare, med flashback-scener, præcis, hvad der er sket.