The Zone: Survival Mission
I den nye normal-æra, hvor grænserne mellem virkeligt og uvirkeligt udviskes, opstår et nyt virtuelt rum i The Zone. Med nye agenter for menneskeheden, der styrker holdets egenskaber byder The Zone: Survival Mission sæson 3 på strengere regler, højnet realisme og de mest udfordrende missioner.