Locked Up Abroad
Locked Up Abroad er kultudsendelsen, som gennem nærgående og personlige interviews samt dramatiske rekonstruktioner tager seerne med helt tæt på begivenhederne i en række fortællinger om pågribelse, fængsling og frygt langt fra hjemmet. Hvad enten det er den hemmelige agent, der samler beviser mod den mistænkte, eller det er personen, der tilbyder narkohandlen, så leverer vi historierne fra alle synsvinkler.