Loki
I Marvel Studios’ “Loki” genoptager den hidsige skurk Loki (Tom Hiddleston) sin rolle som guden for unoder i en ny serie, der finder sted efter begivenhederne i “Avengers: Endgame.” Kate Herron er instruktør og Michael Waldron hovedforfatter.