Lost Man Found
Satoru Matsudo flytter til Tokyo i håb om at blive skuespiller. Han har svært ved at slå igennem i branchen, men hans held vender, da han finder en flybillet, der tilhører direktøren for et talentbureau. Tiden går, og Satoru gør sig bemærket som skuespiller. Han får et opkald fra USA. I håb om, at det er et Hollywood-tilbud, får han i stedet nyt om sin storebror, som han ikke længere har kontakt til.