Ms. Marvel
Marvel Studios' Ms. Marvel er en original serie om en amerikansk, muslimsk teenagepige fra Jersey City ved navn Kamala Khan. Kamala elsker at game og skrive fanfiktion, og så er hun fuld af fantasi og besat af superhelte - i særdeleshed Captain Marvel. Men Kamala føler aldrig rigtig, at hun passer ind, hverken i skolen eller derhjemme ... indtil hun en dag får superkræfter ligesom alle sine idoler. Livet er bedre, når man har superkræfter, ikke?