Han River Police
Han Dujin og Han-flodens politistyrke efterforsker Go Giseok, efter de opdager, at han opfører sig mistænkeligt på et krydstogtskib. De begynder snart at afdække en kriminel konspiration, der involverer Giseok, Kyungin River Cruise-selskabet og deres tidligere allierede Baek Chul.
Han-flodens politistyrke er dedikeret til at beskytte Sydkoreas Han-flod. Overbetjent Han Dujin er på vej tilbage til stationen efter at have fuldført en redningsaktion midt om natten, da han opdager, at Go Giseok opfører sig mistænkeligt på et strandet krydstogtskib. Dujin beslutter at efterforske og begynder at afdække en kriminel konspiration, der involverer Giseok, Kyungin River Cruise-selskabet og hans tidligere ven Baek Chul. Dujin og hans hold springer til handling for at beskytte Han-floden og alle dem, der bor langs med den.